Hírek a Warez világából.
Igyekszem elfogulatlanul összegyűjteni a Warez-zel kapcsolatos híreket egy csokorba.
Úgy gondolom, vagyunk egy páran még akiket érdekel...

Sziasztok!

"vagotanulo" vagyok.

Remélem, többen vagytok, akik örültök ennek a nic névnek, mint akik nem.

Sok viszontagságot megéltünk közösen. Sok volt az öröm és sok az üröm.
Azt hiszem, ezt a letűnt időszakot már nem fogjuk tudni többet megismételni.
Részemről igyekeztem mások munkáját kiegészítve szebbé és jobbá tenni a "világot". 

Ezt soha nem is titkoltam.
Most idézhetnék itt mindenféle levelekből barátaimtól, vagy éppen rosszakaróimtól. Talán sokan csodálkozva is olvasnátok, hogy mi mindenre ad lehetőséget az internet "anonimitása".
Nem teszem, mert aki bizalommal fordult hozzám amikor "bajban" volt, az megérdemli a diszkréciót. Aki meg máshogy közeledett, hát Ő is megérdemli, hogy levelezésünket diszkréten kezeljem.
Én úgy gondolom, hogy akinek baja van másokkal, annak elsősorban a saját háza táján kellene szétnézni, aztán a mások szemétdombján kapirgálni...
Így teszek én is nap, mint nap...  

Úgy gondolom így könnyebb a mások gondjait, problémáit tolerálni.

Na, ennyi a rövid nekrológom, de nem ez a lényeg, hanem amit meg szeretnék veletek osztani.

Egy új-régi oldal, amit már többen ismerhettek, de még nem elegen.

>>>> vagotanulo <<<< 


Miért ajánlom?

Mert úgy gondolom, hogy aki ezt az üzenetet olvassa, annak hasonló az érdeklődési köre, mint nekem. Nos, e miatt hívlak, hogy látogasd meg ezt az új oldalt, ahol talán még Te is találsz olyan dolgokat amikről nem is tudtál, hogy vannak.

Sőt működik az "Új Link ajánlása" is.
Ha olyan linket szeretnél ajánlani, amely még nem található meg az oldalon, és beleillik annak témakörébe, akkor azt is megteheted. Írd meg a szerkesztőnek a link (oldal) nevét, és adj a témáról rövid leírást.
Ígérem, hogy a legrövidebb időn belül ki fogja tenni a Linkedet, amennyiben kapcsolódik az adott Témához.
Amennyiben szívesen látnád a saját hirdetésedet az oldalon, akkor küldj egy e-mailt és megbeszéljük a továbbiakat.


Mint minden oldal én is reklámokból tartom fent a saját oldalamat, ha rá-klikkelsz néha, akkor segíted a munkámat...



Üdv: vagotanulo